Harmonie Tussen Gastvrijheid en Kostenbesparende Parkeeroplossing met het Amano Parkeersysteem

Voor zowel vakantiegangers als zakelijke reizigers die met de auto naar Amsterdam komen, heeft Mercure Hotel een Ideale ligging bij ga Amsterdam Sloterdijk. Parkeren bij Mercure là mogelijk ở een beveiligde, parkeergarage màu be. De kosten hiervan zijn in lijn met de omgeving en lager dan de parkeermogelijkheden in het centrum. Omdat het een gedeelde parkeergarage is, vroeg het hotelmanagement aan CETEQ om een ​​innovatieve en gebruiksvriendelijke koppeling tussen de parkeer- en eindnota van het hotel.

Opdrachtgever

Mercure Hotel

Industrie

Hotelbranche Commercieel Parkeerbeheer

Diensten

Slagboom Intercomsysteem Kentekenregistratie

Merken

Amano Nedap Castel

Gedeelde Parkeergarage met Gescheiden Toegangscontrole

Mercure hotel is gevestigd in een multitenant gebouw. Het wordt gedeeld met Het Kadaster, een zelfstandig bestuursorgaan van de overheid. Ook de inpandige parkeergarage is daarom opgesplitst voor beide huurders. Werknemers van Het Kadaster komen met hun eigen parkeersysteem binnen. In totaal heeft Mercure 21 parkeervakken beschikbaar voor hun gasten. Voordat CETEQ in beeld kwam, werd de parkeergarage vanuit de receptie per intercom geopend. Door een gebrek aan accurate registratie van de parkeerduur van de hotelgasten en de daaraan verbonden tarieven, liep het hotel veel inkomsten mis. Mercure Hotel had daarom de begeerte om de parkeerkosten automatisch aan de eindnota van het hotel te koppelen. Omdat Het Kadaster geen opdrachtgever van CETEQ is, was de uitdaging om de verschillende systemen voor toegangscontrole van de gedeelde parkeergarage te scheiden en voor Mercure Hotel in goede banen te leiden. Dit was voor het hotelmanagement aanleiding om CETEQ in te schakelen, aangezien CETEQ een autoriteit is op het gebied van parkeeroplossingen en de integratie hiervan met verscheidene andere systemen.

  • Gescheiden Parkeren in Multitenant Parkeerlocatie
  • Geen Accurate Registratie van Parkeerduur
1

Amano XParc

When, while the lovely valley teems with vapour around me, and the meridian sun strikes the upper surface of the impenetrable foliage of my trees, and but a few stray gleams steal into the inner sanctuary.

Onze Oplossingen:

1

Parkeercontrole met Amano Xparc en Nedap’s kentekencamera’s

Het Kadaster gebruik maakt voor de voertuigen van hun personeel dus gebruik van hun eigen systeem voor parkeermanagement. Voor de gasten van Mercure Hotel is daarom een exclusieve toegang ingericht met het Amano Xparc Parkeersysteem. Dit Japanse merk staat voor uniek design, innovatieve technologieën en deugdzaamheid. Ze zijn daarom niet voor niets de grootste producent van parkeeroplossingen ter wereld. Het open systeem waarop Amano Xparc gebouwd is, maakt veel integraties mogelijk, waaronder:

  • De bezetting van de parkeervakken ramen en monitoren.
  • Het creëren van interfaces met bepaalde apps.
  • Het toekennen van kortingen, bijvoorbeeld na reserveringen bij het hotel.

CETEQ heeft in dit geval de Armano Xparc slagbomen gekoppeld met Nedap kentekencamera’s. Zo wordt via kentekenherkenning de juiste parkeerduur geregistreerd. Het hotel kan met kentekenregistratie ook vooraf een reservering maken voor een hotelgast en dit koppelen aan een kamernummer.

Dit maakt het parkeersysteem nog gebruiks- vriendelijker, want zodra de gast het hotel na een lange reis bereikt heeft, kunnen ze via de Castel Intercom hun reservering doorgeven. Zodra ze na verificatie naar de toegewezen parkeerplek rijden, staat daar direct een hotelbediende klaar om te helpen met de bagage.

2

Koppeling Parkeernota & Eindnota

Met de Xoffice software biedt Amano gevariëerde interfaces voor integratie met systemen van derden. In dit geval is er een koppeling met het centrale reserveringssysteem van de frontdesk van het hotel. Xoffice bestaat uit verschillende modules die naar wens geactiveerd kunnen worden. Met Xoffice kan de parkeernota dan ook automatisch gekoppeld worden met de eindnota van het hotelverblijf. De online rapportages geven bruikbare inzichten voor zo goed mogelijk parkeermanagement. Het ingebouwde telsysteem houdt de parkeervakken nauwkeurig bij om calamiteiten en teleurstelling bij de gasten te voorkomen.

Resultaat

Na le le en installatie van de producten kwam de samenwerking gặp CETEQ niet ten einde. De integrationtie van verschillende systemen en de daarbij geboden nazorg en onderhoud hebben de tiep tucitit van de veiligheid aantoonbaar gewaarborgd. Omdat de helpdesk 24/7 bereikbaar is, onderhoudt CETEQ warme contacten met de gebruikers en is altijd in staat om zowel van afstand als op locatie, oplossingen te bieden cao cấp. Cửa hàng một cửa của CETEQ als te kiezen hebben Lieven de Stad en hun huurders dus één aanspreekpunt voor al hun problemmen, vragen en suggest. Hiermee wordt werk uit handen genomen van de beheerder en staat nooit iemand voor een gesloten deur.

  • Naadloze Integratie van Toegangssystemen Waarborgt Veiligheid
  • 24/7 Bereikbaarheid Van De Meldkamr
  • Een Aanspreekpunt Voor Parkeeroplossingen En Toegang