Skip to content

Home » Support

Support

CETEQ Service: binnen 24 uur je vraag beantwoord

Service en support is wat CETEQ als distributeur meerwaarde geeft. Specialistische kennis van producten en oplossingen gecombineerd met ruime ervaring maakt dat we zelfs niet alledaagse problemen kunnen oplossen. CETEQ is een partner die meedenkt en op elk moment voor je klaarstaat. Ons technisch supportteam streeft ernaar alle vragen binnen 24 uur te beantwoorden.

Om je zo optimaal mogelijk van dienst te zijn, werken we samen met Freshdesk. Dit gecentraliseerd softwaresysteem zet alle technische aanvragen om in support tickets voor een efficiënte afhandeling en tussentijdse updates over de status. 

Contact opnemen met Support

Heb je een technische vraag of wil je een storing melden? Vul onderstaand formulier in of stuur een email naar support@ceteq.nl. Het CETEQ technisch supportteam neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.

Bepaalde storingen kunnen op afstand worden verholpen m.b.v. het remote- supportprogramma TeamViewer. Na telefonisch overleg met een van onze technische supportmedewerkers kunnen we overgaan op hulp op afstand. Wij verzoeken je dan het programma TeamViewer te installeren.